четверг, 15 августа 2013 г.

ԻՄ ՎԻՇՏԸ. ՄՏՈՐՈՒՄՆԵՐ

Այո, ես վշտի մեջ եմ... խոր վշտի: Մերս այլևս չկա...

Բայց վիշտը միակ զգացմունքը չէ, որ համակել է ինձ: Ցասումի հասնող զայրույթը սաստկացնում է վիշտս, մղում խորհելու ու խոսելու:

Ես զայրացած եմ մորս անժամանակ ու անբնական մահից: Զայրացած եմ, որ մերս զոհը դարձավ խորը գավառականության ու էգոիզմի, տարիներ շարունակ կրած զրկանքների, հոգեկան տառապանքների, կանացի ու մարդկային արժանապատվության նսեմացման, արհամարհանքի ու չգնահատվածության:
Վերջապես զայրացած եմ մեր հասարակության մեջ վաղուց և խորը արմատներ գցած ձևապաշտությունից և կեղծավորությունից: Իհարկե, պատվելի է մորս հոգեհացին մեկուկես հարյուր մարդու ներկայությունը: Բայց դրանց գերակշիռ մասը իրականում ոչ մի կապ չունի իմ վշտի, ու հետևապես` դրա սփոփման հետ:
Նրանց մեծ մասին առաջին անգամն եմ տեսնում, նրանք էլ` ինձ ու ճշմարիտ չի թվում ինձ սփոփելու` նրանց «վճռական» ներկայությունը:

Անտեղյակ իմ ընտանիքի առօրյային, իմ խնդիրներին ու իմ ցավին, մորս` տարիներ շարունակ կրած տառապանքին, ինձ կարեկցելու` նրանց բուռն մղումը կեղծ է թվում, ասած խոսքն ու խմած կենացը` խիստ պայմանական ու ձևական: Ու այս ամենը զայրացնում է, վիշտն ու ցավը այդ զայրույթը վերածում է ցասման, ու ուզում ես գոռալ. «Տո ստի մերը...., թե դու խաբար ես` ինչը ոնց ա եղել....»:
27 դեկտեմբերի 2012թ.

Մորս մահարձանը լավ ա ստացվել: Մի քիչ նկարը նման չի, ավելի լավը կուզենայի, բայց էլի վատ չի:
Բայց էլի սփոփանք չի գալիս վրաս...
Մարդուն պետք է հարգել ու սիրել նրա կենդանության օրոք, կենդանի մարդուն է պետք մեծարել, արժևորել, զարգացնել, աճեցնել ու քաղել դրա պտուղները:
Իսկ մահից հետո գրոշի արժեք չունի, թե դու քո փառասիրության համար ինչեր կանես, ինչ մահարձան կամ` թեկուզ դամբարան կսարքես, թեկուզ` Թաջ-Մահալ սարքես...
Ու դա ոչինչ էլ չի ասում մարդու հանդեպ քո իրական վերաբերմունքի մասին:
Կենդանի մարդուն ա պետք ծաղիկ նվիրել...

15 սեպտեմբերի 2013թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий